Tuesday, January 5, 2016

MANSION ONE , PENANG













Kami bercuti balik kampong end of 2015. Dah alang balik dan kebetulan mak saya masuk hospital kat penang kami decide untuk stay semalam kat penang sambil ambik sedikit kesempatan untuk jalan2 penang.


We decided to go for an apartment instead of the usual budget hotel . Browsing booking.com saya ternampak satu apartment kat gurney street yang baru dan decided to have a go. Nak jadikan cerita murah rezeki the owner Moses (teringat kat kawan lama saya di Esso dulu Moses teo) bagitau yang kawan dia ada satu apartment kat situ yg lebih besar untuk disewa ...dan yg paling best kami akan jadi first tenant (utk semalam la)


Komen saya , satu contoh owner yg serius nak jadikan property dia satu homestay yang akan generate good money, Location sangat baik ...dgn balkoni yang mengadap laut ...Nampak Millineum Tower antara kondo yg paling mahal kat Penang.


Sewa semalam RM 300 . Asalnya plan family saya ramai2 nak stay kat situ end up kami je yg stay so terasa sangat luas dan best.'




Rizal

No comments: