Monday, February 1, 2016

Kaunseling Kerjaya (OBW 2015)














Saya dan rakan2 batch SAS 8690 berjaya menyelesaikan tugasa untuk OBW pada tahun 2015. Antara yang paling saya suka ialah Kaunseling Kerjaya untuk adik2 pelajar tingkatan 4. Saya dpt kerjasama dari Idi Irwan, Amrul Nizar dan Doktor Hishamuddin untuk begi sedikit maklumat tentang cabang2 kerjaya yang adik2 ni boleh ceburi nanti


Sessi di bahagikan kepada 3 sector :


Amrul Nizar    (Kejuruteraan)
Idi Irwan          (Kewangan )
Hishamuddin   (Perubatan)


Saya dapat jugak tarik sahabat saya Azizi Adnan akan Chunk (pengarah drama/filem) untuk tutup sessi tersebut dengan perkongsian pengalaman dan kata2 nasihat.


Tahun 2016 OBW akan di uruskan oleh batch 8791. Semoga mereka juga dapat buat yang terbaik.


RIZAL (SAS 86-90)

No comments: